Jak napsat e-book krok za krokem

  • Nejprve je třeba vymyslet, o čem bude e-book a co do něj chcete napsat. Můžete přemýšlet následujícím způsobem:
    Na co se mě klienti často ptají a na co jim opakovaně odpovídám?
    Jaké příběhy ze své praxe sdílím se svými klienty jako pozitivní příklady?
    Co chci potenciálním klientům vysvětlit hlouběji, aby plně pochopili, proč mají chtít moji službu / produkt a co se na web nevejde?
    Co mě samotnému by stálo za tu námahu zadat na webu svůj e-mail a stáhnout si e-book – vzhledem k tématu, kterého se týká můj produkt / služba.
  • Vymyslet název e-booku.
  • Vymyslet typ ilustračního obrázku na e-book.
  • Vytestovat vhodnost názvu e-booku a ilustračního obrázku – např. pomocí Facebookové reklamy. A z více variant textů a obrázků vybrat tu nejvhodnější kombinaci podle výsledků z proběhlé reklamní kampaně.
  • Vymyslet osnovu obsahu e-booku – kapitoly a jejich počet.
  • Napsat e-book od první až do poslední kapitoly v kancelářském textovém procesoru – např. ve Wordu.
  • Jednotlivé kapitoly vizuálně upravit tak, aby se snadno četly. Použijte velkou velikost písma pro text např. 14 px, dělejte krátké odstavce, vytvořte nadpisy 1, 2 a pokud je třeba pro lepší čitelnost i nadpisy 3, vložte zalomení stránky tam, kde je chcete mít.
  • Vložte čísla stránek a odkazy na váš web do zápatí.
  • Napište motivační úvod e-booku – proč to mají číst, závěr e-booku s výzvou k akci, aby vás kontaktovali pro produkt / službu.
  • Napište medailonek autora a vložte sem prodejní odkaz na váš web.
  • Sepište stránku obsahu e-booku. Je to ta stránka, která je úplně v úvodu. Tento výpis obsahu doporučuji udělat klikatelný pomocí hypertextových odkazů.
  • Vložte obal e-booku vytvořený v grafickém programu jako obrázek bez okrajů.
  • Převeďte dokument do PDF nebo ho takto uložte, případně konvertujte online do PDF.
  • Hotový e-book umístěte na web, kde jeho prezentační obrázek sdílejte na úvodní stránce webu a na stahovací stránce e-booku.
    V případě, že se jedná o e-book zdarma, nahrajte ho do své knihovny médií. V případě prodejního e-booku propojte svoji prodejní stránku např. se Simple Shopem, kam nahrajte své PDF a nastavte prodej pro možnost zakoupení.
  • Dejte svým potenciálním zákazníkům o e-booku vědět např. Facebookovou reklamou.

Také by vás mohly zajímat články: “Jak se dělá e-book” nebo “Jak vydat a prodávat e-book, aby vám úspěšně vydělával”.

Chcete vlastní web ze, kterého si budou moci vaši potenciální klienti stáhnout váš e-book? Obraťte se na mě.

Získejte web, který:

  • Prodává služby a produkty, včetně těch digitálních – e-booky, kurzy, školení, videa, audia apod.
  • Konvertuje, protože je správně marketingově udělaný, aby se v něm zákazník snadno orientoval a díky tomu plnil vaše předem stanovené cíle.
  • Responzivně se zobrazuje, protože je jednoduchý, jasný, přehledný a díky tomu dobře vypadá na jakémkoli zařízení.
  • Je výkonný – snadno spravovatelný a jednoduše rozšiřovatelný o nové stránky, příspěvky a funkce.
  • Je investicí, která vydělává – tento typ webu může generovat velký zisk už v prvním roce svého fungování.

Vytvořím vám webové stránky na WordPressu, které skvěle prodávají pro získávání nových klientů a pro prodej služeb a produktů!